woensdag 29 augustus 2012

Back to school

Ja vrijdag is het weer zo ver ik moet naar school. Ik start dan in het derde jaar. Wat ik overigens bijna niet kan geloven. Wat me te wachten staat dit jaar is het volgende: stage lopen. Ik ben benieuwd waar ik terecht zal komen. Ik hoop natuurlijk dat ik bij een juridische tijdschrift terecht kom maar goed wat je hoopt is niet altijd wat je krijgt.  Tja even terug naar onderwerp 1: school. Dus vrijdag is mijn introductie dat in mijn derde studiejaar erg grappig. Ik dacht dat we dat allang niet meer hoefde te doen. Nu voel ik me net weer een eerstejaars student. Zouden ze dit ook op andere scholen doen een intro in de derde leerjaar?

Vandaag was de introductiedag van mijn zusje. Zij is ook gestart met een hbo-opleiding vandaag. Ik moest mee naar haar intro. Ik zag er eigenlijk tegenop maar ik besloot toch mee te gaan als support. Lang kon ik daar niet blijven. Ik besloot om naar mijn eigen school te gaan om een kluisje te bemachtigen, want anders zouden ze opraken.  Gelukkig kon ik er een krijgen. Ik krijg een raar gevoel als ik denk aan vrijdag. Back to school, ik had nog liever een paar dagen extra vrij gewild. Hmmm dan maar niet. Vandaag kreeg ik ook mijn studieboeken binnen die ik had besteld bij bol.com. Toen ik die boeken zag dacht ik nooooo hellschool aaahhhh geen zin in jou. Op naar het weekend, maar dan kom ik toch langs te vrijdag die ik niet kan ontlopen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

binnen 24 uur een reactie

Mijn foto
Hallo allemaal, Wij zijn drie meiden die deze blog beheren. Sherry, Ikra & Hina. Wij hebben alledrie iets gemeen: lezen.

Bloglovin

Volgers