woensdag 30 mei 2012

Schoolmoe


bron: google


Ik vraag me echt af wie ooit bedacht heeft dat men naar school moet. Ik ben van mening dat school een virtuele gevangenis is. Ik wil wel naar school maar momenteel ben ik schoolmoe. Ja schoolmoe. Daarmee bedoel ik dat de tentamens me iets te veel worden. Het is warm buiten. Ik word extra lui. Ik heb geen zin om lekker achter de schoolbanken te zitten en tentamens te maken. De rest gaat op vakantie en ik brand in een tentamenzaal. Ik moet ook nog eens drie weken wachten tot ik eindelijk mijn cijfer binnen heb. Gelukkig is het in blok 4 anders geregeld en krijg ik mijn cijfer hopelijk binnen een week terug. Vandaag had ik ook een tentamen ( jidm). Gelukkig heb ik de meeste tentamens al gehad. Volgende week heb ik een tentamen ondernemingsrecht.Ik wacht ook nog op de uitslag van project. Ik moet nog een betoog schrijven voor beroepsethiek. Helaas ik kan nu niet op vakantie gaan. Ik moet nog even mijn tijd doorbrengen in de virtuele gevangenis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

binnen 24 uur een reactie

Mijn foto
Hallo allemaal, Wij zijn drie meiden die deze blog beheren. Sherry, Ikra & Hina. Wij hebben alledrie iets gemeen: lezen.

Bloglovin

Volgers