zaterdag 7 april 2012

Tentamenuitslagen

Ik haat het als ik lang moet wachten op de uitslagen van mijn tentamens. Ik studeer rechten. De theorievakken bestaan veelal uit het maken van casussen. Dus dan duurt het iets langer om deze toetsen na te kijken. Maar goed, waarom worden er dan niet veel meer docenten gevraagd om onze tentamens na te kijken. Waarom alleen een? Tentamens maken is al een leed maar extra lang wachten zo een ruim 3 weken is nog veel erger. Eerst was het vier weken gelukkig is dat nu niet meer zo. I haat het om te wachten. Veel studenten schieten in de stress omdat ze hun cijfer nog steeds niet hebben. Ik moet ook nog geduldig wachten op 3 uitslagen helaas........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

binnen 24 uur een reactie

Mijn foto
Hallo allemaal, Wij zijn drie meiden die deze blog beheren. Sherry, Ikra & Hina. Wij hebben alledrie iets gemeen: lezen.

Bloglovin

Volgers