woensdag 23 mei 2012

Zomerhitte



Het zonnetje schijnt volop op vandaag, voor de meeste mensen is het een opluchting. Het is erg benauwd buiten dat is te merken aan de blote armen en jasloze mensen op straat. De ijsjes zijn volop in trek. Zo hadden ze bij de HVA ijspech, want de auto van de ijscoman had pech. Geen ijsjes voor de HVA-leerlingen vandaag. Sorry jongens, jullie moeten maar toch even naar de appie.
 De zon maakt me erg lui, serieus heel lui, ik heb geen zin om iets te doen, zelfs niet mijn huiswerk. Maar goed wie vindt dat nou leuk?
Ik had niet verwacht dat het echt 30 graden zou worden, dat hadden ze wel verteld op het nieuws maar goed, ik geloof het nieuws niet meer, sinds ik iets had meegemaakt had .Op  het nieuws hadden ze verteld dat het zonnig zou worden, voorspeld was dat het 25 graden  zou worden. Ik dacht nu kan ik genieten ik pak gewoon een T-shirt, trek geen jas aan. Loop ik net naar buiten het was op het eerste ogenblik lijkt het zonnig, zo voelt het ook aan. Na 10 minuten begon het keihard te regenen sinds die dag had ik besloten om nooit meer zonder jas naar buiten te gaan al is het 30 graden zoals vandaag. Iedereen was jasloos ik niet!!!! Happy zomerhitte bloglezers. Groet de zomer voor degene die het leuk vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

binnen 24 uur een reactie

Mijn foto
Hallo allemaal, Wij zijn drie meiden die deze blog beheren. Sherry, Ikra & Hina. Wij hebben alledrie iets gemeen: lezen.

Bloglovin

Volgers